1. Laat je inspireren door een boek, vriend, lied, gedicht.
2. Wees een keer zacht naar jezelf
3. Doe aan beweging en verzorg je lichaam
4. Onderneem actie, hoe klein die ook is.
5. Begin de dag met een glimlach
6. Eindig de dag met dankbaarheid
7. Vraag je af, wat is er positief aan de negatieve gedachte.
8. Doe de realiteits controle: ‘Is het waar? NU?’
9. Vraag je af, welke les heb ik hier te leren
10. Luister naar je hart in plaats van naar je hoofd.
Posts tonen met het label boek. Alle posts tonen
Posts tonen met het label boek. Alle posts tonen
zondag 4 april 2010
Abonneren op:
Posts (Atom)
WIE BEN IK
- David (AVRAAM)
- Vlissingen, Netherlands
- Dat is een hele goede vraag! Het antwoord afhankelijk is van het moment waarop deze vraag gesteld wordt. Want, zeker bij zijn er momenten dat ik alleen de lagen zie waaronder ik mij veilig aan het verstoppen ben. Onder deze lagen vind ik hetzelfde warmte, liefde en rust die in ieder van ons huist. Hierdoor, ben ik niet veel anders dan jij of wie dan ook. Zonder deze bril mag ik kwetsbaar zijn, mag ik dingen niet weten, mag ik gewoon zijn. Kijkt de rest van de wereld ook zo? Zolang het de wereld van 2 dimensies is waarschijnlijk niet. Want wij moeten expert zijn!! Expert waarin, zou ik mij afvragen? Als wij allen mogen putten uit de oneindige kennis die overal al is en energetisch beschikbaar is waarom dan deze onderscheidinglijn. Waarom zou je dan een expert willen zijn? Om te weten wie je bent!!! Dit is een paradox die wij onszelf continue creëren. Om? Achter te komen wie wij zijn!!!! Alleen wat wij werkelijk zijn is: een oneindige bron van energie en volgens kwantum fysici een grote niks. Als wij niks zijn, dan is er geen onderscheid en dan is ook ineens gelijkheid en dan mogen wij wel zijn. Gewoon zijn. Wil je toch weten kijk dan op www.journeytherapeut.com